Doprava zboží

Osobní odběr

Osobní odběr je možné provést na naši kamenné provozovně, která je uvedena v sekci Kontakty. Při osobním odběru je možnost zaplatit hotově. Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.

 

Česká pošta - obchodní balík do 24 hodin

Česká pošta obvykle doručuje do 24 hodin po celé ČR. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 11:00. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce.

Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

dopravné za 1 balík při platbě předem 89,- vč. DPH
dopravné + dobírečné při platbě při dodání 138,- vč. DPH

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky  ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889 nebo na tomto formuláři.

 

DPD CZ  - zásilková společnost do 24 hodin po celé ČR 

DPD CZ - DPD CZ zásilková společnost do 24 hodin po celé ČR 

Přepravní společnost DPD CZ doručují zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v doručovací době 9:00 - 18:00. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 11:00.

Zboží je doručováno v pracovní dny, 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení. 

dopravné za 1 balík při platbě předem 109,- vč. DPH
dopravné + dobírečné při platbě při dodání 158,- vč. DPH

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky  ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 841 700 700 nebo na tomto formuláři.

 

DPD Slovensko  - zásilková společnost do 48 hodin po celé SR

DPD Slovensko - Global Logistics zásilková společnost do 48 hodin po celé SR

Zásilková společnost DPD Slovensko doručují zboží obvykle do 48 hodin po celé SR. V den expedice obdržíte e-mail s číslem balíku. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v doručovací době 9:00 - 18:00. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den pokud je objednávka přijata do 11:00.

Zboží je doručováno v pracovní dny, 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení. 

dopravné za 1 balík při platbě předem 299,- vč. DPH

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky  ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 0850 373 373 nebo na tomto formuláři.

 

Při přebírání zásilky dbejte prosím následujících pokynů:

Věnujte mimořádnou pozornost vnějšku balení. Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoli zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší rešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Reklamace mechanického poškození z přepravy : Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit nejpozději druhý den od převzetí zásilky dopravci (DPD, ČP). Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

V případě jakýchkoli problémů s dopravou zboží Vám poradíme na naší telefonní lince 476 112 100

zpět
PŘIHLÁSIT SE   |   KOŠÍK
POLOŽEK V KOŠÍKU:  0 za 0,00 Kč